اموزش رنگ مو با مدرک

اموزش رنگ مو با مدرک بدین گونه می باشد که ما برای اکثر رشته های آرایشی حدود ۲۲ رشته آرایش پیرایش که توسط آموزشگاه های مجوز دار آرایشگری ارایه می شود مدرک فنی حرفه ای داریم . بدینگونه هنرجور پس از شرکت در کلاس های تئوری و عملی آموزشگاه  برای امتحان سازمان فنی حرفه ای اماده می شود و پس از قبولی در امتحان به او مدرک معتبر ارایه می شد.

اموزش رنگ مو با مدرک

اموزش رنگ مو با مدرک

برخی از آیتمهای آموزشی رنگ مو :

کلاس های فوق تخصصی رنگ و مش
آموزش آمبره
سامبره
بالیاژ
انواع لایت ها
رنگهای بهاری و ۲۰۱۷
کاتولوگ خوانی
ترکیب رنگ
نکات مهم و طلایی دکلره بدون کمترین آسیب
روش صحیح روشن کردن موهای سفید
اکسیژن تراپی
پیگمنت تراپی
کراتین
ریباندینگ
صافی و …
آموزش تمامی مباحث رنگ با تمرین و رفع اشکال
تمامی آموزش ها با ارائه مدرک داخلی میباشد .

مدرک بین المللی رنگ مو

وقتی مدرک فنی حرفه ای رنگ مو صاد شد این مدرک شما می تونید بدین ترجمه رسمی بشه و این مدرک چون سازمانی هست در بسیاری از کشورهای دیگه دارای ارزش و اعتبار است .

 

هزینه گرفتن مدرک رنگ مو  جقدره؟

آموزشگاهها معمولا در لول های و درجه های مختلفی از نظر سطح بندی هستند و آموزش هاشون از مبتدی تا حرفه ای دارای کلاس ها و آیتم های متفاوتی هست.

البته برای دوره های مبتدی معمولا خود سازمان فنی حرفه ای برای آموزش ها هزینه ای روتین رو در نظر و سالانه اعلام می کنه که می تونید از طریق پرتال خود سازمانی فنی حرفه ای پی به این هزینه ها ببرید و یا از طریق آموزشگاه های مجوز داری که در این سایت تبلیغات دارند تماس بگیرید و جویای قیمتها شوید.

اما برای دوره های حرفه ای و تخصصی معمولا قیمتهای آموزش رنگ مو کلا متغیر و متفاوت خواهد شد و بیشتر بستگی به سطح و لول و ایتمهای اموزشی که استاد رنگ کار حرفه ای خواهد داد دارد.

 

اموزشگاه رنگ و مش

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »