فواید کوتاهی مو

فواید کوتاهی مو

کوپ مو
کوتاهی مو
فواید کوتاهی مو

موهای کوتاه یک پدیده‌ی نس۱*بتا مدرن است، چرا که پیش از قرن گذشته در بین خانم‌ها هرگز وجود خارجی نداشته است. همچنین موهای کوتاه جذابیت منحصر بفرد و البته مزایایی هم دارد. اگر در حال حاضر موهایتان کوتاه است، به آن ببالید و خودنمایی کنید و اگر گیسوان بلندی دارید، پس از خواندن ادامه‌ی مطلب به تغییر استایل خود فکر کنید!

فواید کوتاهی مو | کوپ مو

کوپ مو

کوپ مو

۱.نیاز به نگهداری کمتر
پیش از اینکه از خانه بیرون روید، باید برای موهای بلندتان وقت بگذارید و بیاراییدش. همچنین موهای بلند زمانی که ورزش می‌کنید می‌تواند شما را به زحمت بیندازد. اما موهای کوتاه، نیاز کمتری به نگهداری دارد و بسیار مناسب خانم‌های امروزی است، خانم‌هایی که کار می‌کنند و کارهای مهم‌تری از رسیدگی به موهایشان دارند.
۲. چابکی را احساس کنید
هر چقدر موی بیشتری روی سر و شانه‌هایتان باشد، بار بیشتری بر دوش خود احساس خواهید کرد. موهای بلند نمی‌توانند همین‌طوری ول و بهم ریخته رها شوند، همیشه احتیاج دارید تا آنرا جمع کنید. اما موهای کوتاه طعم آزادی را به شما خواهند چشاند. بدون وجود موها بر روی شانه و پشت خود، احساس خواهید کرد که آزادترید!
۳. امکان استفاده از هدبند و کلیپس
شما می‌توانید از وسایل دخترانه همچون هدبند، روسری یا کلیپس برای آراستن موهای کوتاه خود استفاده کنید. حتی برخی از وسایل آراستن مو مناسب موهای بلند نیستند. کلیپس‌های زیبا و رنگارنگ، و روبان‌هایی شیک وجود دارد که می‌توانند شما را بین بقیه‌ی دختران برجسته کنند. پیشنهاد می‌کنیم موهایتان را کوتاه کنید و به هیچ وجه نگران آراستن آن نباشید.
دوره های اموزش کوپ مو در غرب تهران با مدرک فنی حرفه ای
Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »