آموزش کوپ مو : مدل کرنلی

آموزش کوتاهی موی زنانه -اموزش کوپ کرنلی

آموزش کوپ
آموزش کوپ

یکی از دورهای آموزشی در آموزشگاه های ارایشگری زنانه ، آموزش کوپ مو کرنلی است که دارای مدلهای زیادی است که در این بخش من بصورت تئوری درباره مدل کرنلی کوتاهی موی زنانه اشاره ای میکنم/

آموزش کـــوپ کرنلی

کوپ مادر یا کوپ پایه که در این مدل تقسیم بندی ۵ تایی و از قسمت پشت شروع به کوپ می کنیم .

  • ۱- ۸ ابرو ۸ ابرو تاج سر
  • ۲- تاج سر پشت گوش
  • ۳- تاج سر پشت گوش
  • ۴- پشت سر به دو قسمت راست و چپ

آموزش کوپ کرنلی مراحل اولیه

از قسمت پشت با زاویه صفر به بلندی ۱ عرض شانه از رستنگاه کوتاه کرده و با یک چک افقی و دور گیری کوپ خود را کامل کرده لایه های بعدی با تقسیم بندی خط به خط با الگوی پایه وزاویه ۹۰ را خرد می کنیم . در صورتی که بخواهیم مو در قسمت بالایی بلند تر باشه می توانیم زاویه را کمی کمتر کرده یعنی با زاویه ۴۵ درجه کوپ کنیم که مو در قسمت بالای سر بلندتر کوپ شود . درقسمت پشت سر در صورتی که مشتری گردنی چاق داشته باشد سعی کنید دور گیری را زاویه دار و در صورتی که مشتری لاغر باشد دور گیر ی گرد باشد .

آموزش کوپ کرنلی مراحل آخر

در قسمت کنار سر به بلندی ۲/۱ گوش موها را کوتاه کرده و با زاویه ۹۰ درجه خرد می کنیم و در قسمت صورت هم چک دور تا دور را انجام داده و برای قسمت پنجم که جلوی سر می باشد می توانیم به بلندی ۲/۱ بینی با زاویه صفر کوتاه کرده و در بالای سر با زاویه ۹۰ درجه خرد کنیم . سپس فرق مشتری را از و سط باز کرده و موهای جلوی سر را با قسمت های پهلو چک می کنیم . کوپ کرنلی هم یکی از کوپ های لایه لایه بوده و می توانیم با چک عمود چک نماییم .

برای آموزش روشهای نوین کوپ مو در دوره تخصصی آموزش کوپ و کوتاهی مو  در امورشگاه ارایشگری“کلبه آرزو ” ثبتنام کنید.

۰۹۱۲٫۷۰۰٫۹۲۵۶

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »