اموزشگاه کاشت ناخن

اموزشگاه کاشت ناخن : استقبال ار هنر کاشت ناخن در بانوان ایرانی ، ارایشگران را به یادگیری این هنر سوق می دهد. به آرایشگران که به هنر کاشت ناخن تسلط داشته باشند ناخنکار می گویند. ناخنکاران حرفه ای معمولا در آموزشگاه کاشت ناخن استخدام می شوند که این هنر را به سایر هنرجویان و آرایشگران آموزش دهند .در رابطه به آموزشگاه کاشت ناخن سوالاتی مطرح می شود که ما در اینحا به آنها می پردازیم :

اموزشگاه کاشت ناخن کجاست؟

چرا اموزش کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن ؟

بهترین اموزشگاه کاشت ناخن تهران کجاست؟

هزینه آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن چقدر است؟

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن غرب و شرق تهران کدامند؟

 

 

اموزشگاه کاشت ناخن

 


آموزشگاه کاشت ناخن کجاست؟

آموزشگاه کاشت ناخن همان آموزشگاه های آرایشگری زنانه هستند که طبق تعرقه سازمان فنی حرفه ای به فعالیت می پردازند. البته در کشورهای اروپایی مراکز زیبایی ناخن ، کلا از سالنهای ارایشی جدا هستند ولی در ایران خدمات ناخن بصورت میز یا نهایت اتاقی در یک سالن ارایشی بکار گرفته می شود.

چرا آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن ؟

در آموزشگاه کاشت ناخن ، کاشت ناخن بصورت دایمی و همیشگی اموزش داده می شود و یک مدیر موفق ، سعی می کند از بهترین ناخنکاران حرفه ای در قسمت آموزش خود بهره مند شود تا به اعتبار آموزشگاه لطمه نزند . برای همین وسواس زیادی در انتخاب ناخنکار اموزش دهنده خرج می کند. و اگر شما ناخنکار اموزش دهنده را بخوبی نشناسید برای انکه اسیر یک سری ناخنکاران اماتور و ضعیف نشوید بهترین پیشنهاد اموزشگاه های کاشت ناخن معتبر می باشند.

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن تهران کجاست؟

ااینکه به شما یگوییم بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران فلان جاست دروغی بیش نیست . ممکن است یک اموزشگاه کاشت ناخن در دوره ای بهترین خدمات آموزشی را بواسطه ناخنکار حرفه ای که دارد به هنرجویانش ارایه دهد اما در دوره ای بنا به دلیلیلی با تعویض ناخنکار خود دیگر نتواند خدمات حرفه ای تر ناخنکار قبلی را نکرار کند. پس بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران همان آموزشگاهی است که بهترین خدماتآموزشی ناخن را ارایه می دهد و تشخیص ان در همان دوره خاص خودش می باشد که توسط هنرجویانش که اموزش دیده اند مشخص می شود. در واقع خروچی با کیفیت هنرجویان نمایشگر بهترین بودن یک آموزشگاه می تواند باشد.

 

هزینه آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن چقدر است؟

هزینه آموزش کاشت ناخن با توجه به سطح و لول اموزشی متغییر می باشد . در این بخش بطور مثال قیمت های آموزشگاه کاشت ناخن غرب تهران “کلبه ارزو” را برایتان مثال می زنم:

 

سوال داشتیم در مورد آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن در غرب تهران

اینکه بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در غرب تهران کجاست؟

قیمت آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن در غرب تهران چقدر هست؟

آدرس دقیق آموزشگاه کاشت ناخن در غرب تهران می خواستم؟

شرایط آمورشی کاشت ناخن در اموزشگاه غرب تهران و ….

آموزشگاه کاشت ناخن کلبه آرزو در غرب تهران یکی از سرآمدترین آموزشگاه های آرایشگری در غرب تهران می باشد که شرایط و هرینه های دوره آموزشی به شرج زیر می باشد:

با توجه به پیشرفت روز افزون هنر کاشت و گریم ناخن ، آموزشگاه آرایشگری زنانه ارزو در غرب تهران پکیجهای خاص آموزش کاشت ناخن را بصورت تخصصی و حرفه ای و حضوری بصورت زیر برگزار می کند :

دوره مبتدی کارگاه
سطح یک کاشت های پایه: کاشت مادر. فرمر. فرمینگ. دیپینگ . فرنچ. میکس . نماز. ژل مادر. ترمیم. دلایل هوا گرفتن. شناخت ساختار ناخن و بیماریها
صدف سازی. از بین بردن عیوب.کاشت بدون تیپ و فرمر مخصوص کسانی ک ناخن می جوند. دیزاین های ۳بعدی . کار با ۳ رنگ پودر اصلی و ۲ رنگ ترکیبی‌. مانیکور و پدیکور. ژلیش ناخن طبیعی و کاشت
تعداد جلسات :۱۰
کلاسها ۱۰۰٪ عملی تا زمان یادگیری
هزینه اموزش با تخفیف ۴۰۰

دوره های تخصصی کارگاه ویژه ناخن کاران
سطح سه کاشتهای چند مرحله ای: بیبی بومر.امبره استندگلاس. ماربل. موزاییک. سرامیک. لمینت. ساخت فرنچ. کریستال. اکلیل. الماس. کاشی کاری
هزینه اموزش ۴۰۰
سطح ۴ گریم تخصصی : سنگ. لمه. گیپور. سایه. خاوریار. براده طلا و نقره. ۳بعدی. ۴بعدی. سایه. ترکیب تکنیکها. تبدیل کاشت ساده به گریم. تبدیل کاشت گریم ب ساده. ترمیم گریم. تعویض فرنچ. ۲ مدل صدف سازی.
تعداد جلسات: ۷
کلاسها ۱۰۰٪ عملی با تضمین یادگیری.
هزینه اموزش با تخفیف ۴۰۰

دورهای فوق تخصصی کارگاه ویژه ناخن کاران حرفه ای

سطح ۵ کاشتهای ژورنالی: لوله. اج. لبه. نیزه. تراشه. کویین
هزینه۴۰۰
سطح ۶ تکنیک های دیزاین: سنگ سازی. قاب سازی. گل سازی. ساخت اشکال با پودر رنگی. طرحهای پاستیلی. شوگر افکت.طرحهای بیسکوییتی. ژل فویل . وان استروک . ماربل با اب. هایلایت .منبت کاری. کهنه کاری
تعداد جلسات : ۷
کلاسها ۱۰۰٪ عملی تا زمان یادگیری
هزینه اموزش با تخفیف ۴۰۰
ارائه مدرک فنی حرفه ای
زیر نظر مدرس بین المللی با ۹ سال سابقه.
دارای مدرک بین المللی از استانبول. امارات و مسکو

آدرس آموزشگاه کاشت ناخن غرب تهران :

ادرس کلبه آرزو : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانک قوامین،پلاک ۸۶ طبقه دوم، واحد ۵ کلبه آرزو

تلفن تماس : ۰۹۱۲۷۰۰۹۲۵۶

اموزشگاه کاشت ناخن غرب تهران

 

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن غرب و شرق تهران کدامند؟

در باره بهترین ها در مطالب بالا اشاره کردم که فرقی نمی کند آموزشگاه کاشت ناخن غرب تهران باشد یا شرق تهران ، مهم کیفیت خروچی ناخنکاران آموزش دیده است که اگر شما سطح کار ناخنکاران آموزش دیده ان اموزشگاه را ببینید متوجه خواهید شد که ایا آن آموزشگاه موفق و بهترین هست یا نه.

 

اموزش کاشت ناخن

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »