آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن یکی از دوره های مورد علاقه هنرجویان دوره های آرایشگری زنانه است که بصورت خانگی هم قابل انجام هست و یکی از شغلهایی است که میتواند برای زنان سرپرست خانوار درامد زایی خوبی داشته باشد.

دوره های مبتدی و حرفه ای آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن

یکی از دور هایی هنرهای آرایشی آموزشی که بسیار متقاضی دارد دوره های آموزش کاشت ناخن می باشد. کاشت ناخن ، با توجه به استقبال عمومی خانمها ، مورد توجه و اهمیت پیدا می کند. معمولا در کشور های اروپایی مراکز ناخن بصورت تخصصی به ارایه خدمات ناخن می پردازند اما در کشور ما ، این امر با استخدام یک ناخنکار حرفه ای در سالن های زیبایی و آرایشگاههای زنانه انجام می شود . یکی از مهمترین ارکان برای اینکه یک ناخنکار به درجه استادی کامل برسد آموزش کاشت ناخن بصورت اصولی است . این امر انقدر هائر اهمیت می باشد که بسیاری از ناخنکاران وقتی با خلاف این موضوع برخورد می کنند یعنی آموزش اولیه رو بخوبی نمی بینند در ادامه کار دچار یاس و ناتوانی می شوند و چه بسا این حرفه را برای همیشه کنار می گذارند .

دوره های آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه های آرایشگری زنانه :

معمولا دوره آموزش کاشت ناخن به سطوح و لول های مختلفی تقسیم می شود که شامل سه دوره کلی است :

  1. ۱-دوره ابتدایی آموزش کاشت ناخن شامل آشنایی با ابزار آلات و کاشتهای ابتدایی ناخن مثل پودر و ژل می باشد.
  2. ۲- آموزش کاشت ناخن تخصصی که معمولا شامل همه کاشتهای معروف می باشد .
  3. ۳- آموزش کاشت ناخن حرفه ای:  در این دوره ها به هنرجو انواع و اقسام دیزاین ها و طراحی ها حرفه ای آموزش داده می شود.

اموزش گام به گام کاشت ناخن

آموزش گام به گام یعنی هنرجو قدم به قدم به آگاهی و شناخت برسد و مهارت کسب کند . متاسفانه دیده شده هنرجویانی که یک هفته ای می خواهند همه چیز را بدانند و البته همه چیز بهشان گفته می شود اما چون مهارت کافی ندارند و دانسته ها زود از باد می رود تا بصورت تجربی عملی نشود ، دلزده می شوند و احساس ناامیدی می کنند.  فرق آموزشگاه آرایشگری خوب و بد در اینجا مشخص می شود. در پشتیبانی کامل هنرجو. یک استادکار ناخن چیزی که باید برایش اهمیت داشته باشد رشد صحیح هنرجویش است و کامل شدن تدریجی او نه صرفا کسب درامد و پول .

اموزش کاشت ناخن با قالب

کاشت ناخن با قالب در واقع یک نوع کاشت منسوع شده محسوب می شود که دیگر کاربردی در دنیای کاشت ناخن ندارد. اما برای بعضی از بانوان ایرانی که دنبال کاشتهای کوتاه مدت هستند ایده ال است زیرا هم هزینه پایین تری دارند هم زمان کمتری را می خواهد. خانمهایی که معمولا دنیال کاشت ناخن واسه یک شب یا یک جشن هستند دو انتخاب پیش رو دارند که یا دنبال کاشت ناخن مصنوعی می روند یا کاشت ناخن با قالب . کاشت ناخن مصنوعی اعتبارش کمتر است چون ممکن است با گیر کردن به هر شیئ به خودی خودی فرو ریزد و به صدف ناخن اسیب بزند برای همین کاشت با قالب انتخاب بهتری است . برای آموزش کاشت ناخن با قالب می توانید از این قسمت استفاده کنید .

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »